Äntligen helg

Äntligen helg! Pjuh, veckodagarna är intensiva trots att plugghögen minskar drastiskt. Hjärnan har börjat ställa in sig på lov trots att jag har både prov och annat plugg kvar. Jag antar att det är kroppens sätt att säga ifrån. Därför har jag under de senaste dagarna tillbringat den tid jag haft över med mina fina vänner. Igår trotsade Moa och Sara stormen Sven och vi hade en riktigt trevlig kväll, det var länge sedan jag skrattade så mycket som igårkväll! Idag drog jag ner till stan när jag var klar med plugget, jag fick med mig en jättefin kofta hem, men fy helvete vad kallt det var ute. Hela kroppen domnade av trots att det "bara" var minus tio grader ute. Jag har därför bestämt mig för att jag HATAR vintern. Det finns nog inget som gör så ont som att frysa. Usch.
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sluta klaga. Det är nu det ska vara snö, kallt och vinter! Så sjukt mysigt! :D
Tänder ljus och gosar ner mig. Det är bäst. (Dock inte i allt för många månader!!!)

2013-12-08 @ 17:01:30
URL: http://elsalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0