Shopping

 
Kofta från Zara
 
Igår vad jag i Stockholm med mina fina tjejer. Det blev en lång shoppingdag och när jag kom hem värkte fötterna som aldrig förr, men det var det värt. Förutom koftan så fick jag även med mig underkläder och en långkjol, fast den måste jag byta ut till en annan modell.
 
 

Ett efterlängtat påsklov!

 
 
 
Nu äntligen är Påsklovet här igen! Det är välbehövligt må jag säga. Även om jag har en del plugg att ta tag i, så finns det ändå en del tid till att äntligen få pusta ut lite. Jag ska börja lovet med en dag på stan med mamma och hoppas på att vädret bjuder på sin finaste sida!
 

Ny vecka, nya tag!

Nu är vi inne i sista veckan innan påsklovet och efter dagens skoldag så minskas plugghögen en hel del. För ovanlighetens skull har jag bara ett prov/förhör inbokat den här veckan och jag kan äntligen pusta ut lite innan det är dags för nästa helvetes period som antagligen kommer direkt efter lovet tyvärr. Under helgen har jag pluggat, shoppat, tränat och umgåtts med mina vänner, precis som det ska vara helt enkelt. Nu ska jag springa till bussen!
 

Because I am happy

Då var det återigen helg! Under dagen har jag pluggat och tränat. Ibland är det skönt att bara få alla nödvändiga saker gjorda, som exempelvis svenskan som jag skjutit upp i veckor, men nu äntligen är den klar! Senare på kvällen mötte jag upp Sara och Moa på Gränby och vi tog en sväng runt i affärerna. Det var riktigt kul att träffa tjejerna som jag förra året hängde med i stort sett varje dag. 
 

Drunk In Love

 
Då var veckans dag från helvetet avklarad. Dock underlättade väldigt mycket att biologin var inställd och jag fick flera timmars lång lunch, det sitter aldrig fel. Jag slutade sju, åkte hem, åt middag och pluggade lite. Nu sitter jag och gör ingenting och tänker storslagna tankar om livet. Om folk bara visste vad som surrar runt i mitt lilla huvud, förvåningen skulle vara stor!

RSS 2.0