Bregott, det är grejer det!

 
Nu är jag tillbaka från Kalkonland! Jag har haft två avkopplande veckor med sol och värme, men nu befinner jag mig hemma och jag omges precis som alla andra av hemskt höstväder i juni. Till min förtjusning så verkar det vända efter onsdag och nästa vecka ser som tur är lovande ut! Igår slocknade jag trött redan innan elva och vaknade upp vid nio idag, så sömn har jag fått mycket av. Jag började dagen med en härlig frukost och njöt av hur gott Bregott faktiskt är, hur kan människor äta något annat?! Idag ska jag packa upp min väska, vilket är det värsta jag vet och senare idag ska jag äntligen få träffa söta Tove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0