Sanningar om mig

 
-Mitt humör beror väldigt ofta på vädret. När solen skiner är mitt humör ofta strålande medan regn och rusk gör mig nedstämd och irriterad.
 
-När jag har pluggat klart någonting är jag alltid grymt sur. Jag blir lättirriterad och allt som sker runtomkring mig som inte passar gör mig tokig.
 
-Jag har aldrig ätit kebabtallrik eftersom jag tycker att det verkar vara för flottigt och grisigt. Det är inget som tilltalar mig.
 
-Mitt självförtroende är som en bergochdalbanar, det beror från dag till dag.
 
-Jag har växt otroligt mycket som person sedan jag började på gymnasiet. Jag har blivit självsäkrare och jag vågar ta fler risker. Dessutom tycker jag att det är kul att gå till skolan eftersom jag omges av fina och snälla människor.
 
-Något som gör mig äcklad på riktigt är blodpudding
 
-"Say yes to the dress" som går på TLC är ett av mina favorit TV-program.
 
-Jag kollade klart på Gossip Girl för några dagar sedan, gud vad jag älskar den serien!
 
-Jag HATAR när min bror måste gå runt och sjunga hela tiden, det stör skiten ur mig. Haha, jag antar att vi alla är olika 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0