I am addicted to you

 
 
De senaste dagarna har varit riktigt dryga, jag tappade min iPhone i backen och skärmen blev helt konstigt. Därför var jag utan telefon i två dagar, fy fan vad jobbigt! Jag gick konstant och hörde hur min mobil ringde och vibrerade fast jag inte ens hade den med mig. Det bevisar hur äckligt beroende jag är av min telefon. Dessutom känner man sig isolerad från omvärlden då det är extremt svårt att nå någon. Hursomhelst lämnade jag in den på lagning och nu är den äntligen tillbaka, så nu kan jag andas igen tragiskt nog. Usch, avvänjning nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0