Söndag

central park, New York City
 
Idag är det sista helgdagen, vilket som vanligt resulterar i grov söndagsångest. Men för att göra livet lättare för mig själv och dessutom dämpa ångesten så har jag betat av en hel del plugg ifrån listan och dessutom tränat. Jag körde armar och mage idag, jag bokstavligt talat dödade min mage som led och fortfarande lider av grov träningsvärk från gårdagens pass. Men det är nice, det var länge sedan jag hade träningsvärk. Så något bra har jag iallafall lyckats göra idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0