Varför ska man alltid förstöra allting

En bild på Espresso House fantastisk goda sallad!
 
Jag ska strax dra mig iväg mot bussen men tänkte att jag skulle slänga upp ett inlägg först. Idag är det Tisdag vilket betyder lång dag i skolan. Jag går egentligen till klockan sju, men min sista lektion är inställd så jag slipper hemspråket idag. Som vanligt ska jag hem och plugga efter skolan, matteprovet närmar sig och det gäller att lära sig så mycket som möjligt. Men om en dryg vecka när lovet är bara någon dag bort så är jag äntligen fri från den. Det ska bli så himla skönt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0