Tragiskt...

 
 
Igår när jag var och handlade med mamma köpte jag med mig Vecko Revyn. När jag läste igenom den tidigare idag fastande jag på en artikel som handlade om mobbing och att det finns så otroligt många ungdomar som tar livet av sig p.g.a. att andra människor är så grovt taskiga. Vid sidan om den större artikeln läste jag "notisen" som ni ser ovan. Jag blev minst sagt chockad! För det första så är nätmobbing bland det värsta som finns, så fegt!!! Det som fick mig att bokstavligt talat tappa hakan var att en MAMMA var en av mobbarna i dethär fallet?! Hur kan man som mamma vilja skada någon annans barn!? Hur kan någon överhuvudtaget mobba någon så grovt att personen i fråga tar livet av sig? Hur kan man önska någon annan döden eller ett liv som liknar ett helvete?! Det är så lågt att mobbas så att det finns inte, och det värsta av allt är att det ofta beror på avundsjuka eller dåligt självförtroende. Hur kan man vilja trycka ner någon när man själv mår dåligt och vet hur förjävligt det känns?! Alla mobbare borde skämmas! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0