Sanningar om mig

Foto:Jag
 
-När jag är flummig har jag jättesvårt för att sluta skratta och jag skrattar dessutom åt minsta lilla sak.
 
-När jag är nervös så fryser jag extremt mycket.
 
-Jag har i princip alltid kalla händer.
 
-Jag lyssnar i stort sett alltid på en podcast innan jag går och lägger mig.
 
-Jag har slutat på simning.
 
-Jag hatar att behöva prestera under tidspress. Det är bland det värsta som finns att göra i skolväg.
 
-Om jag tycker att en text är tråkig så tycker jag att det är jobbigt att ta in vad som står i den.
 
-Jag åker buss till skolan nästan varje dag nu sedan jag började på gymnasiet, jag har aldrig behövt göra det förut.
 
-Jag läste ut typ 13-15 böcker i somras. Älskar att läsa, men böckerna måste vara bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0