Plugghelg deluxe

 
Det har varit dåligt med uppdateringen den här veckan men det beror på att det har varit extremt mycket i skolan. Jag förstår att vi måste ha läxor, prov och check ups men ibland blir det absurt när allt kommer på samma gång. Vissa veckor har man inget alls medan man andra veckor sitter med plugg upp över öronen.Men jag antar att det är det man får ta. Helgen har iallafall varit en riktigt plugghelg och jag har inte riktigt haft tid för annat. Förhoppningsvis blir det mindre att göra nästa helg då det är långhelg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0