Veckan som gått



Jag har gjort bloggen större eftersom jag inte gillade den förra storleken, det var alldelles för litet! Därför kommer de tidigare inläggen att se jättekonstiga ut, men det får jag ta! Under den här veckan har jag hunnit med ganska mycket. På söndagen var det insparksfest och jag var därför ledig i måndags och då satt jag bara hemma och degade. Resten av veckan har jag gått i skolan, pluggat och tränat! Igår sprang jag milen för första gången någonsin med världen träningsvärk i benen. Jag kände när jag var klar att det kunde gå snabbare, men jag vågade inte riktigt ta i allt för mycket förens en halvtimme gått då jag aldrig sprungit längre än så. Men nu vet jag till nästa gång!
 
Utöver det så har hösten tagit över på riktigt, hejdå sommaren! Sedan kan jag inte låta bli att sakna mina vänner som jag var med varje dag förut. Det känns jättetomt och ibland vill jag spola tillbaka tiden till då det alltid var vi. Tyvärr var inte Tove och Moa med på bild, men jag saknar alla som sjutton! Det positiva när det gäller kompisar är att jag träffar Alexandra mer än förr och att jag fått nya kompisar i skolan. Dock kan jag inte sluta sakna det gamla och säkra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0