Mitt 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag såklart. Som exempel så började jag på Gymnasiet vilket var något helt nytt.
 
Hur har ditt 2013 varit? Det har varit väldigt bra faktiskt. Bättre än förväntat!

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Som det ser ut nu ser det ljust ut, det kan bli grymt. Men man vet aldrig, jag kommer inte ha för höga förhoppningar.
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 12 juni, 19 augusti

Vad är din största framgång 2013?  Att jag klarade av det jag trodde skulle vara omöjligt samt att jag lyckats utveckla min engelska.

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Min familj och mina vänner

Vem har du umgåts med mest? Oj, Tove, Sara, Moa, Aja och Alexandra tror jag

Bästa minnet från 2013? Jag har många, men USA i början av året, första dagen på gymnasiet och alla underbara flummstunder med mina vänner.

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Mer fritid 

Vad önskar du att du gjort mer? Levt livet lite mer och inte oroat mig över allt möjligt i onödan.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014: Jag ska fortsätta kämpa i skolan, men ändå ta det lugnt och lita på mina kunskaper. Skiter det sig, då får det göra det eftersom jag alltid gör mitt bästa. Sedan vill jag att jag ska umgås med mina vänner mer eftersom de är väldigt viktiga i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0