Sanningar om mig

 
 
 
 
Jag är extremt rädd för getingar. Främst för att hela mitt ben svullnade upp sist jag blev stungen.
 
Jag tycker att det är väldigt skönt att vara ensam hemma eftersom det i stort sett alltid är någon hemma hos mig.
 
Något jag verkligen inte skulle tacka nej till är att flytta. Vill så gärna ha ett större rum och byta omgivning.
 
Jag tycker att ceasersallad är så otroligt gott. Väljer det framför all skräpmat!
 
Jag är inte så social av mig i nya sällskap. Det tar mig ett tag innan jag vågar släppa in nya människor jag inte känner.
 
Jag har besökt 5 länder under de senaste 7 månaderna.
 
Jag går alltid upp mycket tidigt på vardagar för att hinna titta lite på "Vakna med NRJ".
 
När jag svara i min mobil säger jag alltid "Hallå" men när jag svarar i hemtelefonen säger jag alltid "Amina".
 
Jag tycker att det är väldigt jobbigt att inte längre gå i samma klass som några av mina bästa vänner.
 
Förut hatade jag att byta om till "myskläder" efter skolan, men nu är det första jag gör när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0