Life goes on

Foto:jag
 
Då var det torsdag igen, det betyder att det snart är helg! Snacka om att veckorna bara flyger, men det är såklart väldigt skönt. Gårdagen blev som tur är inte lika lång som väntat, fick sluta strax innan sex istället. Men nästa tisdag, då är det 19 som gäller. 
 
Idag är det torsdag och det är mycket som ska göras. Jag har tre rätt så långa lektioner och en lång lunch som jag ska passa på att göra klart en läxa på. Efter skolan ska jag iväg på ett möte då jag ska vara tränare för små simmare denhär terminen. Därefter blir det antagligen lite plugg om jag har något kvar och sedan myskväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0