Äntligen helg!

Foto:Jag
 
Nu äntligen kan man hämta andan efter en väldigt omtumlande och konstig vecka. Fem skoldagar är avklarade och det är bara tre år kvar och sedan tar jag studenten. Det är helt sjukt hur snabbt tiden går, det känns som om det var igår jag började i sjuan. Men det var TRE år sedan. Om de kommande åren går minst lika snabbt så kommer dethär att gå galant.
 
Igår var det fredag, vilket betyder låång dag i skolan. Lite halvdrygt faktiskt, men lektionerna är intressanta så det rullar på. Direkt efter skolan mötte jag upp Alexandra vid ica maxi där vi jobbade en stund. Det var faktiskt en riktigt trevlig stund med många härliga skratt. Efter jobbet drog jag till min mormor som fyllde år igår och fikade, en riktigt mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig:
Hej! Jag heter Amina och jag är 13 år gammal. Jag går på simning tre gånger i veckan vilket kommer upp på bloggen ibland. Annars så spenderar jag mycket av min fritid med vänner och på bloggen. Under det senaste året har jag faktiskt fått två nya intressen nämligen att fota och göra egna smycken vilket jag tycker är jättekul! Min blogg är en blandning av allt detta. Hoppas du gillar´t!




RSS 2.0